بیمه عمر در هند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیمه عمر در هند
نوشته شده در جمعه 15 خرداد 1394
بازدید : 45
نویسنده : parsa.pedram

حدود هفتاد درصد از هندی هایی که معتقدند باید پول نقد را به عنوان سرمایه نگه داشت، بيمه عمر را بهترین روش می دانند. این افراد عموما بخش اعظمی از سرمایه خود را تحت عنوان سپرده ثابت نگه می دارند.

آخرین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که بیش از 70 درصد هندی های که از شرایط مالی خوبی برخوردارند، پیش از هر اقدامی بیمه نامه عمر خریداری می کنند.

بر اساس نظرسنجی "گلوبال پلاس" بيمه عمر يكي از گزينه ‌هاي سرمايه گذاري براي خانوارهاي هندي محسوب می شود كه درآمد سالانه آنان 2.5 ميليون روپيه (حدودا چهار هزار) در سال است.

در این گزارش آمده است، 70 درصد از هندی هایی که معتقدند باید پول نقد را به عنوان سرمایه نگه داشت، بيمه عمر را بهترین روش می دانند. این افراد عموما بخش اعظمی از سرمایه خود را تحت عنوان سپرده ثابت نگه می دارند.

در این نظرسنجی مشخص شده که هندي‌ ها 25 درصد از درآمد خالص خود را سرمايه گذاري مي‌كنند که اين نرخ بيشتر از 17 درصد متوسط جهاني است.

بیش از نیمی از شهروندان هند حدود 64 درصد پس انداز يا سرمايه گذاري را به عنوان پشتوانه مالي مهم برای اطمينان از زندگي آسوده در زمان بازنشستگي انجام مي‌ دهند و سه چهارم كساني كه بازنشسته نشده ‌اند نيز در حال پس ‌انداز براي زمان بازنشستگي خود هستند. اين نرخ از متوسط جهاني تقرییا 62 درصد بالاتر است.

همچنين، سه چهارم هندي ‌ها معتقدند كه مي ‌دانند باید چه ميزان براي بازنشستگي خود پس انداز كنند كه اين نرخ نيز بيش از متوسط جهاني (حدودا 50 درصد) اعلام شده است.

اکثر هندی هایی (75 درصد) که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، بر این باورند که امور مالي خود را تحت كنترل دارند؛ اين نرخ قابل قياس با متوسط جهاني 55 درصد نیست. بالاترین درصد در این زمینه به چین تعلق دارد؛ حدودا 84 درصد از چینی ها نیز می گویند که امور مالی خود را تحت کنترل دارند.

طبق گزارش های منتشر شده، افراد ثروتمند در هند كمتر از یک درصد از كل جمعيت يك ميليارد و 270 ميليون نفري اين كشور را در برمي ‌گيرند.

منبع : سجاد حسینی-صنعت بیمه هندی های ثروتمند بیمه عمر دارند 
 




:: برچسب‌ها: نرخ , بالاترین , سجاد حسینی , کنترل , امور مالی , گزارش , منتشر , اطمینان , پشتوانه , بیمه عمر , ثروتمند , درصد , هندی , نظرسنجی , سرمایه , جهان , متوسط جهاني , هندی ها , سرمايه گذاري , سپرده ثابت , زمان بازنشستگي , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: